Inpakstress.

24 april 2017 - Nijmegen, Nederland

Lieve allemaal🙋‍♀️,

Ten eerste wat leuk dat zoveel mensen zich al aangemeld hebben voor het lezen van mijn blog. Ik kijk erg uit naar jullie reacties op mijn blog.🤗

Woensdag vertrek ik al... en oh wat vind ik het spannend.

En oh wat moet ik nog veel doen voor ik vertrek. Tijdens het schrijven van deze blog ben ik nog bezig met een lijstje te maken van spullen die ik moet kopen en de dingen die ik nog moet regelen... dit is niet echt een klein lijstje haha.

Vandaag hebben we ingecheckt, dat ging helaas iets moeizamer als normaal omdat we vanaf drie verschillende accounts moesten boeken.. twee gaan namelijk direct na de stage weer terug naar Nederland, de andere blijven allemaal nog tien dagen en ik heb er nog vier weken achteraan geplakt waarvan drie met papa, mama en Pieternel.

Tijdens het inchecken kwam ik erachter dat er ik per ongeluk een retourtje heb geboekt in plaats van een enkeltje heen.. Ik zou met dit retourtje 24 mei alweer terug naar Nederland kunnen gaan. Ohoh dit kan ook alleen mij overkomen. 🤦‍♀️

Maar alles moet een eerste keer zijn dus ook mijn boekingsfoutje.

Vandaag heb ik met papa geprobeerd contact te krijgen met de website waarmee ik geboekt heb maar die hebben wij helaas nog niet kunnen bereiken.. word vervolgt.

'Ach een kleinigheidje hou je altijd' zou mijn familie zeggen.

Afgelopen weekend heb ik al afscheid genomen van mijn familie.

Ik heb leuke en toepasselijke cadeautjes gekregen zoals een zustershorloge om bij de tijd te blijven ;).

Ik vond het heel gezellig dat iedereen is geweest en ik heb er ook zeker van genoten.

Morgen is mijn laatste dag hier en ik heb nog helemaal niks in mijn koffer zitten.. zucht, dit word een drukke stressvolle dag!

Ik mag kiezen waar we morgenavond gaan eten.. al een week word er aan mij gevraagd waar ik wil gaan eten. Maar waar heb ik nou het meeste zin in en wat ga ik nou heel erg missen als ik in de Filipijnen ben... wordt het Japans eten, pasta, pizza, burgers, sushi of toch liever pannenkoeken? Ik ben er eindelijk over uit we gaan lekker bij de Bok eten om te vieren dat ik op buitenlandstage ga.

Voor nu ga ik snel weer verder met alle voorbereidingen.

Ik wens jullie allemaal veel leesplezier met alle blog's die nog komen!

Liefs,

Annemijn

1. Joost:
    24 april 2017
    Mooi verslag Annemijn! Hopen dat het nog goed komt met de vliegtickets. Veel succes gewenst. Komt goed, daar heb ik alle vertrouwen in!
  2. Nely de heer:
    24 april 2017
    Goede reis en veel leer plezier .✈️✈️
  3. Nina:
    24 april 2017
    Heel veel plezier en succes in de Filipijnen!!
    Geloof in jezelf en geniet ervan❤
  4. Mariette:
    24 april 2017
    Komt allemaal wel goed schatje! ;)
    Succes met inpakken en eet smakelijk morgen!
    Knuf Mariette X
  5. Angelique:
    24 april 2017
    Komt wel goed met die koffer! Oké dat ticket is een dingetje....Maar ach . Succes met inpakken, eet smakelijk en een hele goede reis!
  6. Eef:
    25 april 2017
    lieve lieve annemijn, im gonna miss you.... :(
  7. Erna:
    25 april 2017
    Succes morgen met inpakken! We maken er morgen een gezellige dag/avond van en ook ik vind het heel spannend.We gaan het mee maken.Luv you xxx
  8. Marjolein:
    25 april 2017
    Wat leuk allemaal Annemijn!Veel succes met pakken en vergeet je zusterjasjes niet!;))goede reis en heel veel plezier!
  9. Gislène:
    Geniet ervan Annemijn !
    Leuk geschreven! Ben benieuwd naar je verhalen !

Liefs x
  10. Diana:
    25 april 2017
    Hoi An, was ook erg gezellig en ik zal je missen. Zo'n blog is kei leuk dus wij reizen een beetje meeGa vooral genieten....
    PS even checken of de bok niet gesloten is op dinsdag❤️
  11. Mascha:
    Hoi Annemijn.
    Mooi geschreven. Succes met het omboeken van je vlucht. En heel veel plezier
  12. Je allerliefste zusje:
    Ach kleinigheidje hou je altijd Ann ❤️
    Succes met pakken
    Xxxx je leukste zusje
  13. Karin:
    25 april 2017
    Heel veel plezier en een Veilige reis. Zullen je missen.
  14. Jacqueline:
    30 april 2017
    Hoi Annemijn, leuk om je zo te volgen! Heel veel plezier daar en geniet ervan.